امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۱۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

◻️مهندس یزدانی کاشانی طی پیامی، ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی» به فرمانده کل ارتش، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش را گرامی داشت.

🔻به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه،متن کامل پیام مهندس یزدانی مدیرعامل محترم شرکت مخازن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ (صف/۴)

امیر فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

با سلام و احترام؛

◻️در کمال مسرت و خرسندی فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مومن، متعهد، انقلابی و ولایی ارتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

◻️خدای بزرگ را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص نهاده است.

بی شک تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» که با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رأس برنامه‌های شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه قرار گرفته، مسلتزم امنیت اقتصادی است. که اساس آن مرهون مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه نیروهای مسلح است که به فضل‌الهی با هوشمندی، اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه، امکان هرگونه جسارت، تعدی و تجاوز به ایران اسلامی را از دشمنان سلب و محیطی پایدار و باثبات برای فعالیت و جهاد اقتصادی فراهم آورده‌اند.

 

امروزه وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

◻️اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی،از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره)، تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از ایزد منان مسالت می نمایم.

ومن الله التوفیق
محمدرضایزدانی کاشانی
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی