امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که خبرنگاران در تقویت امنیت پایدار در استان بوشهر مشارکت و تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر،سردار علی رزمجو در مراسم تجلیل از خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران نقش اساسی و حیاتی در جامعه دارند و بر اساس احساس مسئولیت خود به ارسال دقیق و صحیح حقایق می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انتشار حقایق نباید هراسی داشته باشند تصریح کرد: کشف حقیقت، شناخت واقعیت‌ها و انعکاس آن در سطح جامعه اهمیت بالایی دارند که خبرنگاران در این زمینه نقش‌آفرین هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبرنگاران را دوربین حقیقت‌یاب جامعه معرفی کرد و افزود: خبرنگاران در زمینه ارتباط بین مردم و مسئولان و انعکاس خدمات و بیان مشکلات نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی خبرنگاری را از سخت‌ترین مشاغل خواند و بیان کرد: خبرنگاران در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارند و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل و ارائه آن به جامعه می‌کنند.

سردار رزمجو تاکید کرد: خبرنگاران در راه رضای خدا و جلب رضایت‌مندی بندگان خدا در زمینه خدمات‌رسانی به مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری و شخص خبرنگار همواره مورد توجه جدی قرار دارد افزود: خبرنگاران با بیان حقایق می‌توانند در راستای رفع مشکلات قدم‌های اساسی بردارند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تقدیر از همه خبرنگاران که با سپاه و بسیج رسانه همکاری دارند افزود: امنیت پایداری در استان بوشهر داریم و انتظار می‌رود که خبرنگاران در تقویت امنیت پایدار در استان بوشهر تلاش کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی