امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

🔻به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، همزمان با روز ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه این مناسبت بزرگ را با حضور کارکنان و مدیرعامل جشن گرفت.

◽️در این جشن مهندس یزدانی مدیرعامل محترم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در سخنانی ضمن تبریک روز ولادت امام علی علیه‌السلام و روز مرد، از کارکنانی که در این روز تعطیل به جای حضور در کنار خانواده مشغول خدمت و فعالیت در شرکت هستند، قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همدلی همه کارکنان روند رو به رشد شرکت در همه حوزه‌ها و بخش‌ها روز به روز ادامه داشته باشد.

◽️مهندس یزدانی با بیان اینکه خوشبختانه تا پایان سال آینده سیزده مخزنی که ساخت آنها در تعهد شرکت است به پایان می‌رسند به علاوه پروژه‌های دیگری مانند ساختمان‌های آتش‌نشانی، حراست و کلینیک سال آینده را بسیار شلوغ و پرکار خواهد کرد لذا می‌طلبد که همکاران محترم در همه بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه مانند قبل با کوشش و همدلی مثال‌زدنی این پروژه‌ها را در سرویس قرار دهند.

◽️این مراسم که با دستور مدیر عامل و به همت روابط عمومی و با همکاری پشتیبانی برگزار شد، همراه با مولودی‌خوانی و توزیع شاخه گل و شیرینی به اتمام رسید.

📍روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی