امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

 

.

به گزارش جلالات نيوز به نقل از خليج فارس؛ سکینه الماسی در سمینار آموزشی چالش‌ها و فرصت‌های حوزه آموزش ابتدایی که در فرهنگسرای توحید برگزار شد، اظهار داشت: مشق شب رویکرد غلط در آموزش و پرورش بود و خوشحالم که این رویکرد حذف شد و آموزش و پرورش به سمت مهارت محوری حرکت می‌کند.

 

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 97 درصد مردم استان بوشهر باسواد هستند خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را به سمت مهارت‌آموزی که جایگاه مهمی در حوزه آموزش ابتدایی برخوردار است سوق بدهیم و در این راه اقداماتی نیز انجام شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه طرح نخبه‌پروری با اعتبار نفت در جنوب استان بوشهر توسعه یافته تصریح کرد: ۲۰ مدرسه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی، و ۷ مدرسه ديگر در هفته هاي آتي آغاز به كار مي كنند و امیدوارم با افتتاح 20 مدرسه بخشی از مشکلات فضای آموزشی جنوب استان بوشهر رفع شود.

 

 

الماسي  با بیان اینکه آب و برق مدارس رایگان کردیم، اضافه کرد: بررسی اهمال مدرک تحصیلی که جزو لایحه خدمات کشوری بود، در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم با ایجاد تغییرات در این لایحه، مدرک تحصیلی فرهنگیان در مقاطع مختلف تحصیلی اعمال شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی