امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه، مهندس یزدانی مدیرعامل محترم مخازن سبز از آغاز عملیات پروژه ساخت دو مخزن جدید متانول در این شرکت خبر داد.

وی گفت : در راستای توسعه زیرساخت‌های ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمی هاى فاز ۲ عملیات ساخت این دو‌ مخزن صبح امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با مدیریت پروژه مهندس اصغرپور و پیمانکاری شرکت آپادانا آغاز گردید. هر کدام از این مخازل ظرفیت انبار ۶۰ هزار مترمکعب و در مجموع ۱۲۰ هزار مترمکعب متانول را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز افزود: با همت کارکنان و متخصصان تلاشگر این شرکت امیدواریم این دو مخزن ظرف ۲۰ ماه به بهره‌برداری برسند و در مدار قرار گیرند تا مثل همیشه شاهد درخشش و پیشتازی نیروهای متخصص ایرانی در این شاهرگ حیاتی کشورمان باشیم.

مهندس یزدانى در پایان اظهار کرد: شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه تاکنون با تمام توان و ظرفیت خود همه پروژه‌های مهم و حساس محول شده را با موفقیت به سرانجام رسانده تا در این شرایط سخت اقتصادی یاریگر صنعت و اقتصاد کشور باشد. این شرکت همچنین با اولویت قرار دادن استخدام نیروهای بومی منطقه عسلویه ، کنگان ، جم و دیر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود گام برمی‌دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی