امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

*تجلیل از پتروشیمی نوری در بیست و چهارمین همایش ملی صنعت سبز کشور*
شرکت پتروشیمی نوری در بیست و چهارمین همایش ملی صنعت سبز موفق به دریافت لوح و تقدیرنامه” واحد شایسته تقدیر” شد.

به گزارش برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری،در بیست و چهارمین همایش ملی صنعت سبز که روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه به همت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با هدف یکسان سازی نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب برای حضور واحدهای صنعتی، تبادل تجربیات و همچنین قدردانی از واحدهای فعال حوزه ی محیط زیست برگزار شد، مهندس محمود ساده رئیس HSE شرکت پتروشیمی نوری، لوح و تقدیرنامه “واحد شایسته تقدیر” این همایش را دریافت نمود.

در این مراسم دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ، طی سخنانی با اشاره به مصوبات کنفرانس گلاسکو، به اهمیت تولید محصول سبز و محاسبه رد پای آب و رد پای کربن در صنایع تاکید کردند.
این در حالی است که شرکت پتروشیمی نوری در سال ۱۴۰۱با انجام مطالعات LCA & LCP ، ردپای آب و  کربن را در فرایندهای تولیدی خود محاسبه کرده و برنامه‌های محیط‌زیستی خود را براساس آن پی‌ریزی نموده است.
بر اساس این گزارش هر ساله واحدهای صنعتی و خدماتی، بر اساس عملکرد زیست‌محیطی خود در سال قبل برگزاری همایش مورد ارزیابی قرار می گیرند که در همایش امسال تعداد ۳۰۵ واحد صنعتی و خدماتی در این همایش ملی ثبت نام کرده؛ و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد زیست محیطی آنان ، شرکت پتروشیمی نوری به عنوان واحد شایسته تقدیر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
علاوه بر این ، شرکت پتروشیمی نوری در سال جاری توانسته بود برای اولین بار در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی گواهینامه  ۵ ستاره جایزه بین المللی تعالی پایدار ESG را نیز دریافت نماید.
شایان ذکر است این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد آروماتیکی کشور، تلاش نموده است تا در سالهای اخیر با آگاهی کامل از اهمیت  موضوع محیط زیست ،فعالیت های گسترده ای را در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان یکی از مهمترین ارزش های سازمانی خود ؛ در هفت حوزه ی اصلی   مدیریت آلاینده های هوا ، بازیابی گازهای مشعل ، مدیریت پسماندهای صنعتی ، مدیریت آلودگی خاک ، مدیریت انرژی ، توسعه فضای سبز و مسئولیت های اجتماعی ؛ برنامه ریزی نموده و به مرحله اجرا در آورد  .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی