امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با رئیس و کارکنان این مرکز خدمات درمانی و بهداشتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان این مرکز خدمات درمانی و بهداشتی گفت: خدمات تیم درمان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان که در شرایط دشوار به مردم کنگان، شهرهای اطراف و بخش‌های مختلف صنعت خدمت رسانی می‌کنند قابل تحسین و تقدیراست.

مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اثرات مستقیمی که کمک‌های صنعت به بخش بهداشت و درمان بر کیفیت زندگی خانواده‌های کارکنان شاغل در صنعت خواهد داشت، گفت: با توجه به اسکان کارکنان شاغل در صنعت و خانواده‌های ایشان در شهرستان کنگان و مناطق همجوار توسعه امکانات خدمات درمانی و بهداشتی ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم ساکن در منطقه پیرامون صنعت گفت: امیدوارم بزودی شاهد احداث و بهره‌ برداری از بیمارستانی مجهز در این شهرستان باشیم که به این مطالبه به حق مردم پاسخ داده شود.

حیدرزاده ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان در دوران کرونا و پس از آن گفت: سرمایه‌های اصلی هر مجموعه‌ای پرسنل و کارکنان آن هستند که در شرایط سخت مشغول به کار هستند که جای قدرشناسی دارد.

در ادامه سیده انسیه سجادی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان ضمن تقدیر از حضور دکتر حیدرزاده و مدیران آریاساسول در این مرکز بهداشتی و درمانی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان به عنوان معین نفت معرفی شده ولی متاسفانه عملا مظلوم واقع شده، و این نه حق مردم کنگان و نه در شان خانواده صنعت نفت است.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب در این بیمارستان گفت: بیمارستان کنگان به عنوان یکی از مراکز پشتیبانی برای اقدام در پدافند غیر عامل جایگاه استراتژیکی در منطقه دارد. و ضروری است صنعت فارغ از مسئولیت‌های اجتماعی به این بیمارستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و معین نفت بودن عملیاتی شود.

سجادی زاده با اشاره به اینکه ضروری است به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نگاهی فراسازمانی شود، گفت: همه باید به این باور برسیم که نگاه به پرسنل این بیمارستان فارغ از مسئولیت‌های اجتماعی است و نگاه به پرسنل خود صنایع است.

در ادامه بازدید از بخش اطفال و بخش‌های بستری و خدمات درمانی این بیمارستان حیدرزاده ضمن احوالپرسی با تقدیم هدایایی از کودکان و بیماران، عیادت و با اهداء شاخه گل از زحمات پرسنل و کادر درمان این بیمارستان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی