امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

پتروشیمی جم در نمایشگاه Plasitivision 2023 هند، از ۵ رویداد برتر صنعت پلاستیک در عرصه جهانی در شهر بمبئی حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ این نمایشگاه در شهر بمبئی و همانند نمایشگاه‌های تراز اول جهان نظیر KSHOW آلمان و Milano Plast هر سه سال یک بار برگزار می‌شود و امسال دوازدهمین دوره برگزاری آن است که ۱۵۰۰ غرفه‌گذار از ۲۵ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده پیش‌بینی گردیده است.

نمایشگاه Plasitivision 2023 هند، بستر مناسبی برای تولیدکنندگان، فروشندگان، خریداران و کاربران نهایی است تا بتوانند از این فرصت جهت کسب سود و گسترش دایره ارتباطی خود بهره ببرند.

گفتنی است پتروشیمی جم سال گذشته بیش از ۷۷ هزار تن محصول پلی‌اتیلن سبک و سنگین به ارزش بیش از ۷۸ میلیون دلار به این کشور صادر کرده و در سال جاری نیز با وجود فعالیت جدی رقبا و وضعیت تقاضا، تا پایان شهریورماه حدود ۲۶ هزار تن از محصولات جم به هندوستان صادر شده است.

نمایشگاه پلاستی ویژن یک رویداد بزرگ در صنعت پلاستیک است که از ۷ تا ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ همزمان با ۱۶ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۲ در Mumbai/India کشور هندوستان برگزار می‌گردد و غرفه‌ی M-2 متعلق به پتروشیمی جم در سالن شماره ۴ این نمایشگاه پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی