امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نيوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري عسلويه ،یوسفی فرماندارعسلویه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه در امر آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: با نظر مساعد مدیر عامل محترم منطقه ویژه مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب طرح روستا مرکزی و همچنین مبلغ چهار میلیارد ریال دیگر از محل کمک های فرمانداری در بخش توسعه و تجهیز مدارس تا پایان امسال به این دستگاه کمک خواهد شد.

 

فرماندار عسلویه با مورد اهمیت قرار دادن نشست های پیرامون مسائل آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد: باید مسائل آموزش و پرورش با رویکرد عمل گرایی و کاربردی پیگیری شود و گرنه گفت و گو و مذاکره راه حل کافی برای برون رفت از شرایط کنونی مناسب نخواهد بود.

 

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اولویت بندی در برنامه های آموزشی خاطر نشان کرد: بدون داشتن برنامه ریزی در این حوزه نمی توان به کیفیت بخشی و توسعه روند آموزشی شهرستان فکر کرد و نیاز به همه گیر شدن تمام گروهای جامعه محلی در این برنامه ریزی است.

 

 

یوسفی با تقدیر از تلاش های حوزه صنعت در امر آموزش شهرستان خاطر نشان کرد: ظرفیت بخش صنعت در همراهی جریان آموزشی می توان دامنه وسیع تری به خود بگیرد و در سطح شهرستان هر واحد صنعتی و پتروشیمی به صورت معین هر روستا فعال شود تا توسعه مطلوب تری اتفاق بیفتد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی