امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، فرماندار و مدعوین در سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد.

 

 

به گزارش جلالات نيوزبه نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ضمن اشاره به تغییررویکرد در سطح آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توسعه و پیشرفت در این حوزه نیازمند تغییر رویکرد اساسی در همه گروههای مختلف جامعه است که باید تفکر سرمایه ای بودن را جایگزین نظرهزینه ای کرد.

 

 

 

ناصر كرمي گفت: توانمند سازی نیروی انسانی باید از دوره پیش دبستانی در سطح شهرستان شکل بگیرد که این مهم نیاز به مشارکت همه گروه های حاضر در شهرستان عسلویه است و با یک نگاه خاص که تمام کارها فقط از سمت آموزش و پرورش باشد محققق نمی شود.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به موضوع نخبه پروری در شهرستان تصریح کرد:انتظار این است در امرآموزش نیروهای فرهنگی و دانش آموزان، همچنین بعد سخت افزاری از محل مشارکت 12درصدی شوراها و دهیاری ها کمک ویژه به این بخش شود تا شاهد رشد بهتر و بیشتری باشیم.

 

 

كرمي مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر : تاسیس هنرستان فنی یکی از اقدامات مهمی است که می تواند در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش صنعتی کمک بزرگی به اشتغال جوانان بومی بکند و باید با نگاه ویژه تری این موضوع دنبال شود تا این دغدغه مهم رنگ واقعیت به خود بگیرد.

 

 

وي : امروز کمبود مشارکت بخش خصوصی در این حوزه به عنوان یک کمبود اساسی دیده می شود که نیازمند مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی دراین شهرستان است تا شاهد تقویت رشد کیفی بهتری باشیم.

 

 

كرمي در پایان از زحمات فرماندارعسلویه و مدیر عامل منطقه ویژه بابت نگاه ویژه آن ها به امر آموزش تشکر کرد و گفت: طرح نخبه پروری وتقویت بنیه علمی مناطق نفت خیز در استان بوشهر مرهون تلاش های بی نظیر خانم دکتر الماسی نماینده محترم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی مي باشد که درسطح چهار شهرستان جنوبى استان در حال انجام است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی