امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

 

 

به گزارش جلالات نيوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیر کل آموزش و پرورس استان بوشهر، فرماندار عسلویه و تمامی اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد.

 

 

 

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هر آنچه که به نیروی انسانی مربوط باشد شاکله توسعه پایدار را تشکیل می‌دهد و آموزش و پروش علاوه بر اولویت بخشی به آموزش و تربیت دانش آموزان فراهم ساختن زمینه تحصیل همه دانش آموزان در هر نقطه از کشور می باشد.

 

 

 

 

 

وی تاکید کرد:کمک به آموزش و پرورش و فراهم اوردن شرایط جهت پرورش مدیران و آینده سازان دلسوز، مجرب، متعهد و متخصص از نیازهای حیاتی امروز است و بدون تردید تربیت فرزندان شایسته آینده ایران اسلامی را تضمین می کند.

 

 

 

موسوی همچنین از رفع مشکلات اجرای طرح روستا مرکزی تا پایان سال خبر داد و در تماس تلفنی با مشاور اجتماعی وزیر نفت آخرین وضعیت اجرای طرح نخبه پروری در پارس جنوبی را پیگیری کرد.

 

 

 

فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این نشست گفت: طرح روستا مرکزی که از مهمترین برنامه های اجرا شده در مدت زمان حضور مهندس موسوی در ابتدای دهه ٩٠ در منطقه ویژه پارس بوده که به استمرار تحصیل دانش آموزان این شهرستان خصوصا دانش اموزان دختر روستاهای تابعه کمک شایانی کرده است.

 

 

 

طرح روستا مرکزی در 20 روستای شهرستان عسلویه به منظور تسهیل رفت و آمد دانش آموزان در روستاهای فاقد مراکز آموزشی به نقاط شهری با هدف جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان اجرا می‌شود.

 

 

 

گفتنی است طرح روستا مرکزی برای نخستین بار در زمان مدیریت سابق مهندس موسوی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرا شد و هم اکنون نزدیک به 900 نفر از دانش آموزان شهرستان عسلویه در قالب مسئولیت اجتماعی از این طرح استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی