امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز: واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم بعنوان یکی از واحدهای برتر تحقیقاتی کشور از سوی وزارت صنعت، معدن تجارت انتخاب شد و بمناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش جلالات نیوزوبه نقل از روابط عمومى پتروشیمى جم : در جشنوار هفته پژوهش و فناوری کشور که روز دوشنبه ۲۴/۰۹/۹۹ به صورت ویدئو کنفرانس با حضور جمعی از بزرگان این حوزه، معاونت آموزشی صمت و ریاست خانه صمت ایران برگزار شد، واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم بعنوان یکی از هفت واحد برتر و برگزیده در بین واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی کشور معرفی شد.


در این مراسم یونس صالحی رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: شرکت پتروشیمی جم محصول جدیدی با نام jamlene HD5000s (معروف به گرید یارن) تولید کرده است که این محصول گرید ویژه‌ای از پلی‌اتیلن بوده که در الیاف کاربرد دارد و همچنین فرایند پذیری خوب و استحکام بالا و تعادل بین مقاومت مکانیکی و نرخ بالای تولید، از ویژگی‌های این محصول است.


صالحی یادآور شد: این گرید برای اولین بار در کشور تولید شده و رقیب جدی برای شرکت های خارجی است که با تولید این محصول علاوه بر حذف واردات محصولات مشابه خارجی به کشور و جلوگیری از خروج ارز، کاربردهایی در تولید انواع طناب و نخ‌های تک رشته‌ای پلی اتیلن، نخ‌های نایلونی، نخ قلاب، تور ماهیگیری، چادر ماشین، کیسه سیمان و گچ و …را دارد.

 

{“subsource”:”done_button”,”uid”:”26EAA509-0751-4051-BBA3-1B9F508CA05B_1569312567729″,”source”:”other”,”origin”:”gallery”,”source_sid”:”26EAA509-0751-4051-BBA3-1B9F508CA05B_1586948608570″}
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی