امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

 

محمود محمدی زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با جلالات نيوز گفت: امید است دولت تدبیر و امید با تدبیر ، سریعا نسبت به اصلاح موضوع اقدام و امید از دست رفته مردم را به آنان برگرداند.

 

 

سفر اخیر رییس جمهور به استان بوشهر و سخنرانی در میان مردم در شهرستان کنگان و وعده تشکیل کمیته ای برای مرتفع نمودن مشکلات زیست محیطی ، بارقه های امیدی را در میان مردم شهرستان های جنوبی استان ایجاد نمود، در بهت و ناباوری کامل خبر تضییع حقوق ناشی از آلایندگی و اختصاص آن به مناطقی دیگر در اثر لابی های قدرت،کام مردم منطقه را تلخ نمود،آن هم در شرایطی که همگان اذعان دارند

 

 

پایتخت اقتصادی کشور،نیازمند آرامش و همدلی است،چگونه عده ای به خود اجازه می دهند با اهدافی که بر همگان روشن است دست به اقداماتی بزنند تا آرامش را از مردم منطقه بگیرند.

 

 

در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی، مردم به توجه و عنایت مسئولین کشور نیاز دارند نه اینکه عده ای اسباب رنجش آنان را فراهم آورند.تاریخ استان بوشهر را بخوانید و بدانید که مردم این استان در عین نجابت و دینداری و مهمان نوازی ، اهل ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها هستند.

 

 

حتما چند دوره پیش هم طرح انتزاع عسلویه را به یاد دارید که با همین ایستادگی مردم و نمایندگان آن ها به ویژه آن فقید سعید مرحوم شیخ عبداله حاجیانی و دیگر مدیران و شوراها و ائمه جمعه و جماعات روبرو شد.

 

 

این بار هم مردم و مدیران و نمایندگان مردم دست در دست هم خواهند داد و جلوه ای از همبستگی و اتحاد را در مقابل لابی های قدرت و زیاده خواهانی که برای کم کاری و نشان دادن عملکرد اندک خود دست به این اقدامات دور از شان با اهداف خاص می زنند به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

امید است دولت تدبیر و امید با تدبیر ، سریعا نسبت به اصلاح موضوع اقدام و امید از دست رفته مردم را به آنان برگرداند.

 

 

بی شک اینگونه اقدمات را مردم حوزه جنوبی استان در حافظه تاریخی خود ثبت نموده و در مقابل هر گونه زیاده خواهی سکوت نخواهند کرد و به موقع واکنش نشان خواهند داد.

 

 

شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار مردم و مدیران و ائمه جمعه و جماعات ، این موضوع را با جدیت و به فوریت تا سرحد مقصود پی گیری و ذره ای از حقوق مردم کوتاه نخواهند آمد.بی شک بر سر عهدی که با مردم بسته ایم هستیم و حقوق مردم خط قرمز ماست.

 

 

محمود محمدی زاده
نایب رییس شورای اسلامی شهر عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی