امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه بمناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

، متن پیام تبریک سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده بمناسبت هفته قوه قضائیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین “مائده آیه ۴۲“

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

به همین مناسبت برخود لازم میدانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت در شهرستان عسلویه تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت وسلامتی مسالت نمایم.

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی