امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ ، مدیر عامل پتروشیمی پارس و مدیران ارشد شرکتهای منطقه افتتاح شد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: در این آزمایشگاه علاوه بر امکان انجام real time quantitative PCR،امکان انجام Conventional PCR هم فراهم شده است تا بتوان از امکانات آن برای انجام تست های شایع دیگری هم استفاده کرد.

وی افزود : مسئول فنی این آزمایشگاه ،توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی خواهد شد و با این اتفاق تثبیت در کار و جواب‌دهی آزمایش‌ها طی ۸-۶ ساعت اتفاق می‌افتد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در پاسخ به این‌که آیا مردم می‌توانند مراجعه حضوری به این آزمایشگاه داشته باشند، گفت: البته که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشتی و درمانی عسلویه نیازهای عمومی مردم و شهرستان های مجاور در صورت لزوم مرتفع خواهد شد.

گفتنی است این آزمایشگاه در ساختمانی مستقل با مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع در شرقی ترین نقطه محدوده پتروشیمی های عسلویه و در مجاورت بندر شیرینو تاسیس شده است. این آزمایشگاه از دو بخش مجزا (Pre Pcrمحدوده فشار مثبت)و (Post pcr محدوده فشار منفی) تشکیل شده است که از نظر فضای فیزیکی، تهویه و فاضلاب کاملا مستقل از یکدیگر هستند و تمام ضوابط و استانداردهای بین المللی در آن رعایت شده است.مبلغ ۲میلیارد تومان در زمینه بازسازی فضای فیزیکی مورد نیاز و خرید تجهیزات غیر پزشکی توسط شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس و ۹۰۰ میلیون تومان در زمینه هزینه خرید تجهیزات پزشکی توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت گرفته است که در مجموع برای راه اندازی آزمایشگاه مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی