آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی نوری برگزار شد به گزارش برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، این نشست صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و به پاس قدردانی از فعالان رسانه ای چهار شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر با حضور […]

آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی نوری برگزار شد
به گزارش برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، این نشست صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و به پاس قدردانی از فعالان رسانه ای چهار شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر با حضور مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت در سالن کنفرانس مجتمع نوری برگزار شد.

بنا بر این گزارش مهندس صانعی ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی صادقانه اصحاب رسانه قدردانی کرد.
وی مطالبه گری را اصلی ترین رسالت قشر خبرنگار دانست و افزود : بدون شک مطالبه گری منصفانه و نقد کارشناسانه می تواند نه تنها باعث پیشرفت و آبادانی منطقه گردد بلکه می تواند ما شرکت ها را هم در مسیر بهبود یاری کند.
مدیرعامل پتروشیمی نوری در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده این شرکت در حوزه ی مسئولیت اجتماعی و صیانت از محیط زیست، گزارش جامعی از وضعیت پروژه های متعدد شرکت و دستاوردهای اخیر این مجموعه ی آروماتیکی ارائه نمود.
فعالیت های کم نظیری که هر کدام می تواند الگویی برای دیگر شرکت های منطقه باشد.

پروژه زیرو فلرینگ که با حذف خروجی فلر این مجتمع تاثیر بسیار زیادی در هوای منطقه خواهد داشت . فضای سبز این شرکت که بالاتر از الزامات قانونی و بسیار تحسین برانگیز است و مهمتر از آن حمایت از گونه نادر جانوری خلیج فارس دلفین گوژپشت.
همه ی اینها در کنار میزبانی صمیمانه این شرکت می تواند آغازگر فصل جدیدی از ارتباط مدیران صنعت با جامعه محلی و پاسخگویی صادقانه به رسانه ها باشد.
شایان ذکر است در پایان مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهداء گل و یادبود قدردانی شد