امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خطاب به دادستان عسلویه؛
برای کسانی که در خصوص تکمیل جاده چریف قصوری انجام داده اند پرونده کیفری تشکیل دهید

جلالات نیوز:رئیس کل دادگستری استان بوشهر اعلام کرد که جاده هاله در شهرستان عسلویه در حال تعریض است و به دادستان شهرستان عسلویه تاکید شد تا به این موضوع ورود کرده و دستورات لازم جهت تسریع در کار پیمانکار مربوطه صادر کند.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه حفظ جان و مال مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: اصلاح راه‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز در جهت جلوگیری از اتفاقات خطرناکی که برای جان و مال مردم صورت می‌گیرد بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: دریک ماهه اخیر دو تصادف در جاده هاله که در شهرستان عسلویه قرار دارد صورت گرفته که منجر به فوت و صدمه بدنی شده و این جاده در حال تعریض است که به دادستان شهرستان عسلویه تاکید شد تا به این موضوع ورود کرده و دستورات لازم جهت تسریع در کار پیمانکار مربوطه صادر کند.
وی افزود: با توجه به باریک بودن جاده و حادثه‌خیز بودن آن نباید سرعت انجام این پروژه که مربوط به اداره راهداری است به کندی صورت گیرد.
مهرانگیز گفت: با توجه به این مسائل اگر قصوری از جانب پیمانکار یا اداره راهداری و یا هر دستگاه متولی دیگر در این محور صورت پذیرد از ناحیه دادستانی در صورت عدم انجام اقدامات لازم پرونده کیفری تشکیل خواهد شد./ عسلویه انلاین

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی