امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز: مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر: آریاساسول به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور کشور می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌های استان باشد.

به گزارش جلالات نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، ظهر امروز (۲۳ مرداد ۱۴۰۲)، در بازدیدی از شرکت پلیمر آریاساسول، بر همراهی و هم‌افزایی بیشتر در حوزه کارفرمایی سلامت‌محور، تأکید کردند.

مصدق کشاورزی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، در حاشیه این دیدار با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول سال ۱۴۰۱ به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور استان بوشهر انتخاب شده بود، گفت: این انتخاب بر اساس شاخصه‌های ابلاغی این اداره صورت گرفته بود و دیدار امروز به‌منظور تداوم این شاخصه‌ها و تقویت آن انجام شد تا سلامت جسمی و روحی کارکنان تضمین شود.

وی با تأکید بر اینکه شرکت پلیمر آریاساسول در سطح ملی به‌عنوان کارفرمای سلامت‌محور انتخاب شده است، تصریح کرد: در این دیدار بر تداوم و تقویت شرایط مساعد کارکنان تأکید شد و قصد داریم این مجموعه را الگویی برای سایر سازمان‌ها قرار دهیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، در تشریح موارد مطرح شده در جلسه با مدیران آریاساسول، گفت: در این دیدار موارد کاری در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مورد بحث قرار گرفت که مورد استقبال مدیران شرکت نیز بود، به‌ویژه در حوزه مهارت‌آموزی و هنرستان‌هایی که باید ایجاد شود، مذاکراتی صورت گرفت تا افراد متخصص و مورد نیاز منطقه آموزش داده شود.

کشاورزی ضمن ابراز خرسندی از اقدام‌های انجام شده از سوی آریاساسول، اظهار کرد: نگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدام‌های شرکت مثبت است و می‌توان الگوی ایجاد شده را به دیگر سازمان‌ها منتقل کنیم.

وی درباره عملکرد شرکت آریاساسول در حوزه منابع انسانی گفت: این شرکت یکی از شرکت‌های خوب منطقه در حوزه سرمایه‌های انسانی است و بر اساس بازرسی بازرسان ما شرایط خوبی برای نیروهای خود دارد.

اواخر خرداد ماه ۱۴۰۲ بود که شرکت پلیمر آریاساسول از سوی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی به‌عنوان یکی از کارفرمایان سلامت محور برتر کشور تنها کارفرمای سلامت‌محور استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی