امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالت نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، سی‌و‌دومین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول ۲۰۲۳ از امروز ابتدای آذرماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی استانبول (tuyap) آغاز به‌کار کرد.

شرکت پلیمر آریاساسول همراه با سایر شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور دارد و این رویداد فرصتی برای تعامل رودررو با مشتریان بین‌المللی به‌ویژه مشتریان در بازار منطقه اوراسیا خواهد بود.

نمایشگاه Plast Eurasia 2023 با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برندهای بین‌المللی است.

از آنجایی که صنایع و رشته‌های مرتبط با نمایشگاه پلاستیک استانبول‌، بسیار متنوع و زیاد است، این نمایشگاه در بخش‌های مختلف و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و شرکت‌های مطرح و برند‌های بین‌المللی در بخش‌های جداگانه، تولیدات و فناوری‌های خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این نمایشگاه مربوط به مواد اولیه و مواد شیمیایی است که در ساخت پلاستیک استفاده می‌شوند و در غرفه‌های این بخش، شرکت‌هایی که در زمینه‌های پلی‌اتیلن، پلی‌اورتان، مواد شیمیایی لاستیک، افزودنی‌های لاستیک، ترکیبات پی‌وی‌سی، تثبیت‌کننده‌های پی‌وی‌سی‌، جوهرچاپ، حلال‌ها و پلیمرهای مهندسی فعالیت دارند، حضور دارند.

کشف آخرین فناوری‌ها، توسعه استراتژی کسب‌و‌کار و مقایسه قیمت‌ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

نمایشگاه پلاستیک استانبول، از سوی شرکت تویاپ و در محل برگزاری نمایشگاه‌های تویاپ در منطقه بیوک چکمه در بخش اروپایی استانبول از یکم تا چهارم آذرماه دایر خواهد بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی