امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

نشست خبري فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با خبرنگاران عسلويه به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

به گزارش جلالات نيوز

 

سرهنگ مهدي حسن زاده امروز جمعه در نشست با خبرنگاران شهرستان عسلويه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار ملت ایران اسلامی است.

 

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۱۱ برنامه توسط پایگاه های مقاومت اجرا می شود که ۵۱ برنامه به عنوان برنامه های شاخص در این شهرستان اجرا می شود تصریح کرد:رژه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج در ۳۱ شهریور ، برپایی نمایشگاه عکس و آثار دفاع مقدس در سالن عمومی فرودگاه خلیج فارس عسلویه ، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و دیدار با خانواده شهدا ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غبار روبی قبور شهدا، تجلیل از سربازان نمونه ، تجلیل از نخبگان و مخترعان بسیجی، نشست های سیاسی و بصیرتی از جمله برنامه های مهم این هفته است.

 

 

وی افزود ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان است و در این راستا به عنوان مهمترین برنامه فضا سازی ادارات و تزئین محیط پیرامونی ادارات با نماد های دفاع مقدس را ابلاغ کرده است.

 

فرمانده حسن زاده با بیان اینکه دفاع مقدس ستون های نظام اسلامی را مستحکم کرده است، بر ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: همه ما باید از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاسداری کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی