امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /


⭕ جلالات نیوز

◽صبح امروز پتروشیمی سبلان در شهرستان عسلویه بدون دعوت از اصحاب رسانه شهرستان، با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

◽سریال بی اعتنایی به رسانه ها و خبرنگاران شهرستان عسلویه از سوی بعضی از پتروشیمی ها تمامی ندارد.

◽متاسفانه با وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه که از بومیان شهرستان عسلویه هستند و اتفاقا بسیار متبحر و با تجربه نیز هستند و همواره از جهت حسن تعامل و رفتار، اخبار صنعت گاز و پتروشیمی ها را به خوبی و به شکل حداکثری پوشش می دهند ولی همیشه شاهد بی اعتنایی و کم توجهی برخی از مدیران هستند که برای مراسمات و افتتاحیه ها حتی از انها دعوت هم نمی شود.

◽احتمالا این ماجرا نیز با بهانه شیوع کرونا جمع و جور خواهد شد و عدم دعوت از رسانه های شهرستان عسلویه را اینگونه توجیه خواهند کرد. اما سوال اینجاست چرا همیشه در برنامه ها فقط رسانه های شهرستان عسلویه جزء دلایل و بهانه های واهی برای دعوت نکردن هستند؟ انتظار رسانه های عسلویه این است که به عنوان میزبان صنایع، به انها احترام گذاشته شود و مانند بقیه که از جای جای کشور دعوت می شوند ، انها نیز جزء دعوتی ها باشند.

◽اینجا عسلویه بزرگترین مرکز صنعت گاز و پتروشیمی کشور است و مردم عسلویه و جوانان بومی هم تواقعات اشتغال و نفع از این سفره خدا دادی را دارند و بحث اشتغال جوانان در پتروشیمی ها یک چالش جدی در عسلویه است که متاسفانه [بخشی از] پتروشیمی ها و تاسیسات گازی نتوانستد آن را مطابق انتظار جوانان و مسئولین این منطقه حل کنند.

◽نقش رسانه ها خصوصا رسانه های محلی در این چالش و آرام کردن فضا بسیار تاثیرگذار است همانطور که سالها رسانه های محلی این نقش مهم را ایفا می کنند اما این تاثیر و ایفای نقش از دید برخی مسئولین پتروشیمی ها دور است

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی