امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

*🔻

*🔸بوشهرنیوز-* باشگاه فرهنگی ورزشی سرخ دلان شهر چاه مبارک که تنها نماینده شهرستان عسلویه در لیگ استان بوشهر محسوب می شود، روزهای سختی را سپری می کند.

🔹این تیم که ظاهراً هیچ اسپانسری ندارد، محروم و مظلوم در لیگ استان دیدارهای خود را برگزار می کند.

🔹سرخ دلان شهر چاه مبارک که نام شهرستان عسلویه یعنی پایتخت انرژی ایران را با خود یدک می کشد در تهیه اسکان و حتی غذای بازیکنان خود در دیدارهای خارج از خانه ناتوان مانده که شایسته است مسئولین استان بوشهر برای رفع مشکلات این تیم چاره اندیشی کنند.

🔹شایسته نیست فوتبال شهرستان عسلویه اینچنین مورد بی مهری مسئولین قرار بگیرد و فرزندان آن از ابتدایی ترین وسایل ورزشی از لباس گرفته تا کیف، کفش و حتی غذای روز مسابقات و اسکان محروم باشند.

🔹گفته می شود این تیم در زمان سفر به شهرستان های استان بوشهر برای برگزاری مسابقات در پارک ها اسکان می یابد و مسئولین آن به دلیل ناتوانی مالی قادر به پرداخت هزینه های هتل یا حتی مسافرخانه برای اسکان بازیکنان خود نیستند.

🔹آیا اسکان و استراحت یک‌ تیم فوتبال از پایتخت انرژی ایران در پارک‌ها و فضای سبز شهرهای استان بوشهر دون شان مدیران استان و شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه نیست؟

🔹چرا در زمانی که نگاه اکثر مدیران ورزشی کشورمان برای دریافت کمک مالی به پایتخت انرژی ایران است و از این منطقه برای تیم های خود کمک می گیرند اما مدیران ارشد و مسئولین ورزشی استان نمی توانند بخش کوچکی از این کمک ها را به نماینده شهرستان عسلویه در لیگ برتر استان بوشهر اختصاص بدهند.

*🔸شایسته است مسئولین ارشد و همچنین مدیران ورزشی استان بوشهر ضمن رایزنی با شورای راهبردی از مدیران پتروشیمی های مستقر در عسلویه بخواهند برای حفظ آبرو و حیثیت استان هم که شده به کمک تیم سرخ دلان چاه مبارک شتافته تا دیگر شاهد صحنه های ناگواری که به دلیل نبود منابع مالی برای این تیم روی داده است، نباشیم.*

🔗 ادامه در لینک:

تنها تیم لیگ استانی عسلویه آواره پارک ها

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی