امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومى شوراى بخش چاه مبارک، در این دیدار که در دفتر شاملو معاون عمران روستایى بنیادمسکن کشور برگزارگردید مبارکى رئیس شوراى بخش چاه مبارک ضمن تشکر از شاملو در رسیدگى به امور مربوطه، به تشریح مشکلات اهالى شهرستان عسلویه به ویژه بخش چاه مبارک پرداخت.

در این نشست عبدالله مبارکى گفت : با توجه به بیش از ۸سال از استقرار عسلویه از بخش به شهرستان،، یکى از دغدغه اهالى عسلویه استقرار اداره بنیاد مسکن است. با توجه به اینکه تعداد روستاهاى عسلویه بیش از ۲۰ روستا است، نیاز مبرم به استقرار این اداره در این شهرستان است. گفتنی است اکنون فقط نمایندگى اداره مسکن در عسلویه دایر مى باشد

وى در ادامه افزود: نماینده حقوقی بنیاد باید در چهار شهرستان جنوبى به ویژه در شهرستان عسلویه مستقر شود تا براى جلوگیرى از ساخت و ساز غیر مجاز اقدام کند. این یکى دیگر از دغدغه های شوراهای اسلامی بخش می باشد.

مبارکى با بیان اینکه با توجه به مصوبه صورت گرفته بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامى کشور و اداره کل ثبت اسناد کشور تسریع در سند سازى زمین واگذارى شده از طرف بنیاد به مردم،، منازل قدیمى هنوز با داشتن سند، محروم هستند.

رییس شوراى بخش چاه مبارک در خصوص قیمت‌های اراضی بنیاد مسکن گفت : نرخ تعیین شده بنیاد مسکن برای خرید زمین از بنیاد با توجه به معیشت سخت و درآمد کم مردم در نرخ واگذاری زمین رعایت حال مردم لحاظ شود تا بتوانند قطعه زمین از بنیاد خریدارى کنند .

معاون محترم عمران روستایى بنیادمسکن کشور با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان اصلی این انقلاب هستند تاکید کردند که ما نیز نگاهمان بر رفع مشکلات و دغدغه های مردم است

ایشان با تماس تلفنی با حیدری مدیر کل بنیاد مسکن استان برای رفع موارد ذکر شده فوق تاکید کردند

در پایان رئیس شوراى اسلامى بخش چاه مبارک از شاملو معاون محترم عمران روستایى بنیادمسکن کشور تقدیر وتشکر کردند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی